Національна платформа ключових спільнот оголошує конкурс на участь у тренінгу «Базові навички вирішення конфліктів та посередництва/медіації» для представників ключових груп населення

 In Головна новина, Матеріали Національної платформи ключових спільнот, Новини

Національна платформа ключових спільнот (НПКС) та Інститут миру і порозуміння (ІМіП) оголошують конкурс на участь у тренінгу «Базові навички вирішення конфліктів та посередництва/медіації» для вирішення конфліктних ситуацій всередині ключових спільнот.

Чому ми потрапляємо в конфліктні ситуації? Чи можливо конфліктувати “правильно”? Як знайти вихід із застарілого конфлікту? На ці та інші запитання можна буде знайти відповідь під час тренінгу з базових навичок медіації. Принципи та інструменти, якими оволодіє учасник тренінгу, дозволять йому/їй почуватися набагато впевненіше у вирішені конфліктних ситуацій в будь-якій сфері та допомагати іншим вирішувати їх конфлікти.

Медіація[1] – сучасний інструмент вирішення конфліктів та спорів за допомоги третьої нейтральної, безпристрасної особи – медіатора, котрий/котра допомагає сторонам знайти вихід із конфліктної ситуації, використовуючи спеціальні навички та інструменти, дотримуючись правил та принципів процесу медіації. Результатом медіації є вирішений конфлікт та задоволені інтереси обох сторін.

НПКС та ІМіП запрошують до участі у тренінгу «Базові навички вирішення конфліктів та посередництва/медіації». Ви можете порекомендувати своїх колег – представників ключових спільнот (колишні ув’язнені, ЛГБТІ, люди, які живуть із наркозалежністю, секс-працівники) або незалежних експертів, які, на вашу думку, можуть стати медіаторами та допомагати ключовим спільнотам вирішувати потенційні конфлікти всередині спільнот. А також ви можете самі взяти участь у конкурсному відборі на участь у тренінгу.

Саме на тренінгу «Базові навички вирішення конфліктів та посередництва/медіації» учасник матимете унікальну змогу оволодіти інструментами медіації, розібратись чому взагалі виникають конфлікти та як конфліктувати «правильно». Після проходження тренінгу учасник зможе брати участь у якості медіатора у вирішенні потенційних конфліктних ситуацій всередині ключових спільнот.

У результаті навчання учасник зможе:

  • оволодіти знаннями та навичками конструктивного вирішення конфлікту;
  • ознайомитись із психологічними особливостями поведінки в конфлікті;
  • опановувати власні емоції та ефективно спілкуватись;
  • будувати стратегію поведінки в конфліктній ситуації та визначати стратегію поведінки співрозмовника;
  • визначати інтереси та потреби співрозмовника та вміти з ними працювати;
  • отримати цінний досвід ведення переговорів та посередництва під час обговорень;
  • навчитись допомагати сторонам знаходити оптимальне рішення у конфліктній ситуації;
  • спробувати себе в рольовій грі в якості медіатора та в ролі сторони – учасника конфліктної ситуації;
  • навчитися працювати з альтернативами сторін в медіації.

Дедлайн подачі заявок – 4 лютого 2018 року.

Для участі у конкурсному відборі, будь ласка, заповніть анкету тут:

або за посиланням: http://bit.ly/CKPPMediationComp

У разі, якщо ви не бажаєте брати участь у тренінгу, проте хочете порекомендувати для участі інших людей, будь ласка, заповніть анкету тут:

або за посиланням: http://bit.ly/CKPPMediationRec

П’ятиденний тренінг відбудеться 2-6 квітня 2018 року під Києвом.

Тренінг проводитиметься у рамках проекту «Покращення системи комунікації серед ключових спільнот в Україні» за фінансової підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

[1] Медіація – це підхід до вирішення конфлікту за допомогою третьої нейтральної сторони (медіатора або посередника). Медіація є можливістю сформулювати проблему, обговорити і зрозуміти її, ознайомитись з різними точками зору, а потім знайти рішення, прийнятне для всіх учасників конфлікту. Медіатор не може визначати вибір остаточного рішення. Акцент у медіації також падає на те, що досягнення згоди відбувається шляхом роботи з кожною стороною разом, а також окремо, і третя сторона не має владних повноважень. Медіація – це метод вирішення конфліктів з використанням посередника, який допомагає сторонам наладити процес комунікації та аналізу конфліктної ситуації таким чином, щоб вони могли самі знайти і вибрати той варіант вирішення конфлікту, який задовольняв би інтереси і потреби всіх його учасників. Мета медіації – залишити максимум можливого контролю за прийняття рішення самими учасниками медіації і в той же час дати медіатору можливість керувати процесом.

Recent Posts
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt